.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...
خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران

شنیده ها ی خبرنگار  شمال نیوز حاکیست : در پی سفر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی مازندران تغییر خواهند یافت .

بر اساس این گزارش ، قلی زاده فرماندار جویبار که از فرمانداران جوان و تازه کار استان؟؟!!  میباشد، برای فرمانداری قائمشهردر نظر گرفته شده  و علیجانزاده فرماندار فعلی قائمشهر خداحافظی خواهد کرد .

حسینی مدیرکل دفتر سیاسی استانداری به سمت فرماندار نور منصوب خواهد شد. فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران جای خود را به عباسپور خواهد داد. عباسپور در حال حاضر مسئولیت معاونت آموزش متوسطه سازمان را برعهده دارد.

از حسینی مطلق رئیس سازمان کار و امور اجتماعی و فنی و حرفه ای و خادم رئیس سازمان جهاد کشاورزی از گزینه های دیگر تغییرات مدیریتی در استان نام برده می شود.

بنا براین گزارش تغییر فرمانداران و مسئولین دستگاههای اجرایی بدنبال سفر ریاست محترم جمهوری و ارزیابی های انجام شده و بررسی شکایت های مردمی و نارضایتی از عملکرد مسئولین مذکور و عدم اشراف آنان بر حوزه فعالیت خود و مشکلات اداری یکی دیگر از عوامل برکناری آنان میباشد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1385
اگر سفر رئیس جمهور هیچ نتیجه ای نداشته باشه همین برکناری مدیران نالایق و ناکارآمد بزرگترین نتیجه و حاصل آن است .
نا شناس 29 بهمن 1385
آقای عباسپوری که نام بردید را من می شناسم از مدیران فهمیم و شایسته آموزش و پرورش است و پیشاپیش انتصاب ایشان را به این مسئولیت تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم . مقصودی از قائمشهر
نا شناس 29 بهمن 1385
از اطلاع رسانی شفاف شمال نیوز و خبرهای خوشی که دادید ممنونم من که خیلی خوشحال شدم .
نا شناس 29 بهمن 1385
بنده به عنوان یک فرهنگی اصولگرا از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و به استاندار مازندران و رئیس جمهور عزیزم به خاطر این صلابت و قاطعیت تبریک می گویم. متولی از ساری
نا شناس 30 بهمن 1385
تغییرات فوق کاملا بجا هست و مایه امید مردم مازندران. چونکه با داشتن استاندار پرتلاش و خستگی ناپذیر و کم هزینه ای مانند مهندس شفقت ، تیم مدیریتی که باید با او همراه باشند نیز باید پرکار و شبانه روزی کار کنند.
نا شناس 30 بهمن 1385
من معتقدم که فاضلی را دارند زود عوض می کنند آحه 3 رئیس آموزش و پرورش و چند کارشناس مسئول در سازمان مانده اند که هنوز عوض نشده اند یه مهلتی به این آقای رئیس می دادند تا این چند نفر را قلع و قمع می کرد بعد می رفت دنبال کارش چون ایشان بجز برخوردهای اینچنین و کارهایی اینچنینی چیزی دیگر نمی دانستند
اکبری از بابل
نا شناس 30 بهمن 1385
چه عجب یادشان آمدکه حسینی مطلق راهم بایدبردارند
انصاف 2 اسفند 1385
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت تمامي دوستان و خوانندگان سايت شمال نيوز
لازم مي دانم با توجه به درج اين گزارش، مطلبي را به استحضار دوستان برسانم، دوستان عزيز لازم است قبل از درج چنين اخبار و نظراتي به وصيت نامه سياسي الهي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(قدس سره) مراجعه نماييد كه مي فرمايند:
وصيت من به نويسندگان و گويندگان و روشنفكران و اشكال تراشان و صاحب عقيده گان آن است كه به جاي آن كه وقت خود را در خلاف مسير جمهوري اسلامي صرف كنيد و هر چه توان داريد در بدبيني و بدخواهي و بدگويي از مجلس و دولت و ساير خدمتگزاران به كار بريد و با اين عمل كشور خود را به سوي ابرقدرت ها سوق دهيد، با خداي خود يك شب خلوت كنيد و اگر به خداوند عقيده نداريد با وجدان خود خلوت كنيد و انگيزه باطني خود را كه بسيار مي شود خود انسان ها از آن بي خبرند، بررسي كنيد، ببينيد آيا با كدام معيار و با چه انصاف خون اين جوانان قلم قلم شده را در جبهه ها و در شهرها ناديده مي گيريد و با ملتي كه مي خواهد از زير بار ستمگران و غارتگران خارجي و داخلي خارج شود و استقلال و آزادي را با جان خود و فرزندان عزيز خود به دست آورده و با فداكاري مي خواهد آن را حفظ كند، به جنگ اعصاب برخاسته ايد و به اختلاف انگيزي و توطئه هاي خائنانه دامن مي زنيد و راه را براي مستكبران و ستمگران باز مي كنيد.
آيا بهتر نيست كه با فكر و قلم و بيان خود دولت و مجلس و ملت را راهنمايي براي حفظ ميهن خود نماييد؟
آيا سزاوار نيست كه به اين ملت محروم كمك كنيد و با ياري خود حكومت اسلامي را استقرار دهيد؟
نا شناس 2 اسفند 1385
بنده به عنوان يك فرهنگي مازندراني معتقدم بايد هر چند سال يكبار در آموزش و پرورش تحول ايجاد كرد، زيرا عدم تحول در آموزش و پرورش منجر به روزمره‌گي مي‌شود و نگاه غير تحولي به آموزش و پرورش باعث مي‌شود كه تكرار مكررات در آزمايش و خطا داشته باشيم.
آقاي فاضلي هم كه بنده خدا تازه 1سال است مسئوليت سنگين سازمان آموزش و پرورش استان را پذيرفته اند و در اين مدت كوتاه بسياري از معوقات فرهنگيان در استان پرداخت گرديده كه از زمان رؤساي گذشته بر جاي مانده بود!
اگر بخواهيم به عملكرد آموزش و پرورش مازندران در طول اين 1 سال اشاره كنيم، اين سازمان در همين مدت كوتاه موفقيت هاي زيادي داشته است كه منتقدين بدون توجه به آنها، تنها از جانب احساسات برخورد مي كنند و مي خواهند جو آرام آموزش و پرورش را تخريب نمايند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.